Náplň práce:
- předsmluvní komunikace s vybranými kandidáty, organizace nástupního dne s nováčky, výstupního dne odchozích zaměstnanců pro CZ i SK tým
- podpora při vypisování výběrových řízení a organizacích pohovorů
- spolupráce s mzdovým účetním a kolegy z administrativy/controllingu (kancelář Praha, Zlín a Bratislava)
- zpracování docházky zaměstnanců,
- správa osobních složek zaměstnanců
- správa knih jízd řidičů referentských vozidel
- správa interních směrnic společnosti
- příprava HR dokumentace, přehledů, statistik, školení BOZP
- sledování platnosti zdravotních osvědčení, zajištění vstupních/periodických/výstupních lékařských prohlídek zaměstnanců
- organizace školení, teambuildingů
Požadavky:
- min. SŠ vzdělání s maturitou nebo VOŠ,
- praxe v administrativě,
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- uživatelská znalost práce s produkty MS Office (zejména Excel)
- komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost
- základní přehled o personální a mzdové problematice vítán
Nabízíme:
- zkrácený pracovní úvazek, možnost kombinovat s prací z domova
- flexibilní pracovní dobu
- pracoviště v moderní klimatizované administrativní budově s dobrou dopravní dostupností (Praha 5)
- odpovídající platové ohodnocení kombinující fixní a motivační složku dle vzdělání a praxe
- stravenkový paušál, mobilní telefon
- 4 týdny dovolené + 1 týden dovolené
- pracovní smlouva na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou v případě spolupráce k oboustranné spokojenosti
- nástup ihned
V případě zájmu, prosím, zašlete svůj profesní životopis na jana.klouckova@cz.coltgroup.com
|